DOODGEWOON informeert en amuseert over zaken rond de dood - sinds 1994
Verschenen: 10-04-2008
GOEDE SERVICE

Uit een ontroerend verhaal blijkt dat ook grote bedrijven nog een hart hebben. In dit geval betreft het de Amerikaanse telefoonprovider Verizon.


Een 80-jarige man luisterde elke dag naar een opname op zijn voicemail van zijn in 2005 overleden vrouw. Daarbij zei ze ook haar naam, "Catherine Whiting". Het bood de man troost. Het was de enige bestaande opname van de stem van zijn vrouw. Kort geleden veranderde er iets aan zijn abonnement en bleek de boodschap van zijn vrouw verdwenen te zijn.

Mr. Whiting verweet Verizon dat ze 'zijn vrouws stem hadden weggenomen'. Toen Verizon hiervan hoorde, herstelde ze de situatie onmiddellijk, de boodschap van mw. Whiting stond nog in het archief. Er gaan dus gelukkig nog mensen schuil achter de anonieme, draadloze providers.
(Bron: Gizmodo.com)

Terug naar archief...
REACTIES

Geef hieronder uw reactie op dit artikel, en/of lees de reacties van andere lezers.
Uw naam
Uw email
Uw reactie
Reacties worden pas geplaatst na goedkeuring door de redactie. De redactie is niet aansprakelijk voor de inhoud van reacties, en behoudt ten alle tijden het recht reacties te wijzigen of te verwijderen.