DOODGEWOON informeert en amuseert over zaken rond de dood - sinds 1994
Verschenen: 14-03-2005
KLAGEN OVER DE UITVAART

De familie wordt geconfronteerd met onverwachte niet eerder genoemde kosten, de overledene wordt in een verkeerd graf begraven, de bril van de overledene wordt meebegraven terwijl was afgesproken dat dit niet zou gebeuren, de apparatuur die de begraafplaats gebruikt blijkt ondeugdelijk, het t-shirt van de overledene raakt zoek. Dat zijn enkele zaken waarover verleden jaar is geklaagd tegenover de Ombudsman van de Stichting Klachteninstituut Uitvaartwezen.


De Stichting Klachteninstituut Uitvaartwezen houdt zich bezig met klachten van consumenten over een uitvaart. De Ombudsman is onafhankelijk.

In 2004 is de Ombudsman van de Stichting Klachteninstituut Uitvaartwezen in totaal 93 maal door nabestaanden, opdrachtgevers en ondernemers geraadpleegd. Daarnaast zijn 5 klachten uit 2003 afgehandeld.

Het complete jaarverslag kan worden gedownload vanaf de site van de Stichting Klachteninstituut Uitvaartwezen.

Terug naar archief...
REACTIES

Geef hieronder uw reactie op dit artikel, en/of lees de reacties van andere lezers.
Uw naam
Uw email
Uw reactie
Reacties worden pas geplaatst na goedkeuring door de redactie. De redactie is niet aansprakelijk voor de inhoud van reacties, en behoudt ten alle tijden het recht reacties te wijzigen of te verwijderen.