DOODGEWOON informeert en amuseert over zaken rond de dood - sinds 1994
Verschenen: 20-07-2011
THE FINAL ACT OF SELF-EXPRESSION

Het Engelse cosmeticamerk Illamasqua heeft samen met de Londense uitvaartonderneming Leverton & Sons een make-upservice in het leven geroepen 'bringing ritual beauty to the final act for those who love to self-express.'


Voor vrouwen die ook graag na hun dood de best mogelijke make-up op hebben, aangebracht door een professioneel en speciaal getraind 'make-up artist'. Het is dan ook niet goedkoop, maar toch betaalbaar voor een grote groep: 512 euro.

Het cosmeticabedrijf noemt het een unieke service voor vrouwen voor wie make-up altijd een belangrijk onderdeel van hun identiteit is geweest.: 'People for whom making-up is an intimate part of their identity to plan their final transformation - one that pays tribute to who they were in life and how they want to enter the afterlife.'

Terug naar archief...
REACTIES

Geef hieronder uw reactie op dit artikel, en/of lees de reacties van andere lezers.
Uw naam
Uw email
Uw reactie
Reacties worden pas geplaatst na goedkeuring door de redactie. De redactie is niet aansprakelijk voor de inhoud van reacties, en behoudt ten alle tijden het recht reacties te wijzigen of te verwijderen.


Peter van Schaik schreef op 26-7-2011:
Leverton & Sons was ook de uitvaartonderneming die de uitvaart van Lady Di verzorgde...